Hamilelik, bir kadının yeryüzünde yaşayabileceği en kutsal duygu olan anneliğe giden bir yoldur.

Ama aynı zamanda da bir belirsizlik ve değişim zamanıdır. Her şey değişmektedir.

Vücudunuz, duygularınız, hareketleriniz, hatta elbiseleriniz.
Ne kadar doğru ve kesin bilgilere erişirseniz, o kadar güzel ve sağlıklı bir hamilelik geçirirsiniz. Bizim amacımız da size bunu vermektir.

Belirtiler ortaya çıkınca, neyin normal, neyin anormal olduğu ve neyin doktorunuza bildirilmesi gerektiğini anlayacaksınız.

Hatırlamanız gereken ilk şey günümüzde şartlar büyüklerimizin yaşadığı zamandaki gibi değil. Hamilelikler gelişen tıp sayesinde daha bilinçli ve sağlıklı geçiriliyor.

Bu süreci bütün sorularınızı rahatça sorup yeterli yanıtlar alabildiğiniz, iletişiminizin iyi olduğu bir kadın doğum uzmanı ile geçirmeniz sizi rahatlatacaktır.

Menopoz

MENOPOZ Menopoz, bir kadında yumurtlamanın bitmesi nedeniyle adet kanamalarının kesilmesi ve doğurganlığın sona ermesiyle oluşan doğal bir süreçtir. Instagram’ da Gör Genellikle 45-55 yaşları arasında

Çocuklarda Vajinal Akıntı ve Kaşıntı

Vajina ve çevresindeki cildin kaşınması, kızarması ve şişmesi, ergenlik çağından önce kızlarda sık görülen bir sorundur. Vajinal akıntı da olabilir. Akıntının rengi, kokusu ve kıvamı sorunun nedenine bağlı olarak değişebilir.

Yüksek Riskli Gebelikler

Yüksek Riskli Gebelikler Instagram’ da Gör Gebeliklerin büyük çoğunluğu normal bir şekilde gelişip sonlanırken, bir kısmında bazı sorunlar oluşabilir. Anneyi, bebeği veya her ikisini birden

Gebelik Öncesi Bakım

Anne ve baba her açıdan ne kadar sağlıklı olursa bebek de o kadar sağlıklı şekilde doğup büyüyecektir. Çiftin aile öyküsü incelenerek bazı genetik yolla geçişi olan hastalıkların önceden tespit edilmesi mümkündür.

Çoğul Gebelik Çoğul gebelik, ikiz, üçüz ya da daha fazla sayıda bebeğe gebe olma durumudur. Çoğul gebeliklerin sadece %1 ‘i üçüz veya daha fazlasıdır. ÇOĞUL